top of page

משלחות שבטיות לגרמניה WESTERNOHE 2020

משלחת שבטית למחנה קיץ בינלאומי עם צופי גרמניה WESTERNOHE 2020



כבר השנה השלישית שחוות הצופים בwesternohe (ווסטרנואה) הופכת לשבוע אחד למחנה קיץ צבעוני וחווייתי, עם קבוצות צופים מכל העולם. השנה גם לשבט שלכם יש הזדמנות! הצטרפו למחנה קיץ עם עשרות קבוצות בינלאומיות ואלפי חניכים שמדברים שפות שונות, אבל לובשים כולם חאקי.


למי מיועדת המשלחת?

המשלחת מיועדת לשתי קבוצות ישראליות, כל אחת כ-15 חניכים וחניכות, בכיתה ח'-ט'. לכל קבוצה יצורף בוגר.


שפת המחנה

צוות המחנה מורכב מבוגרי תנועת הצופים, מתנדבים מכל רחבי גרמניה, דוברי גרמנית. תמיד יהיו אנשי צוות דוברי אנגלית, והמלווים הבוגרים הישראלים שלנו. כל הפעילויות הבינלאומיות יקוימו באנגלית.



שטח המחנה

כל קבוצה תקבל שטח מחנה משלה, ביחד עם אוהלים מתאימים וציוד בישול שנביא מישראל ומותאמים לתנאי מחנה. שטח המחנה ממוקם במרכז גרמניה, כשעה נסיעה מהעיר פרנקפורט. שטח המחנה הוא בעצם מרכז הפעילות של הצופים הקתולים בגרמניה(DPSG). המרכז הוקם בראשית שנות החמישים כמקום מחנה ובילוי לילדים וצעירים עם וללא מוגבלויות, מהווה כיום את לב תנועת הצופים הקתולים. גודל המרכז 28 דונם (!) ומותאם למחנה קיץ ואירוח קבוצות צופים.


הפעילות במחנה

במחנה יש מגוון של פעילויות. מפעילות צופית הכוללת לימוד טכניקות צופיות, פעילויות בינלאומיות עם קבוצות נוספות, ערב קומזיץ, תחרות מאסטר שף, עמלנות ויצירה, ופעילות עצמאית (שמעבירים מדריכי המשלחת).


קצת על צופי גרמניה הקתולים

ארגון ה-DPSG, הצופים הגרמנים הקתולים, הוקם בשנת 1929 ומונה כיום כ-95 אלף חניכות וחניכים מכל רחבי גרמניה בגילאי 7-20. הארגון חבר בפדרציית הצופים הגרמנים (שנקראת RING), ומהווה חלק מארגון הצופים העולמי! מרכז הצופיות ב WESTERNOHE הוא המרכז הראשי של התנועה ומתקיימות בו פעילויות בכל ימות השנה.



תאריכי המשלחת

תאריכי המשלחת הם 20-26/7 בקיץ 2020. משך המשלחת הוא שבעה ימים, כולם במחנה הקיץ (יש לקחת בחשבון יום אחורה ויום קדימה בהתאם לטיסות).


עלות המשלחת

5,500 ש"ח למשתתף. המחיר כולל: טיסות, ביטוח אתגרי, השכרת ציוד (אוהלים וציוד בישול), מלווים בוגרים, תשלום עבור המחנה, אוכל במחנה, נסיעות בגרמניה, תהליך הכנה ועוד.



137 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page