top of page
  • תמונת הסופר/תדור פוזנר

ג'מבורי הצופים העולמי באינטרנט - 3-5 באפריל 2020

חשבתם שלא תהיה פעילות בינלאומית של תנועת הצופים בזמן משבר מגיפת הקורונה? תחשבו שוב!



ארגון הצופים העולמי הכריז על אירוע מיוחד של ג'מבורי הצופים העולמי באינטרנט, האירוע הדיגיטלי הצופי הגדול ביותר המתקיים, בשנים רגילות, מידי חודש אוקטובר ומחבר בין מיליוני צופים וצופות בכל רחבי העולם!


חלק מההצלחה הגדולה של תנועת הצופים במהלך 113 השנים האחרונות היה היכולת שלנו לאמץ ולהגיב לצרכים המשתנים של הקהילות בכל דרגה. אנשים צעירים במדינות רבות מתמודדים היום עם אתגרים בביתם ובקהילות שלהם בעקבור מגיפת הקורונה. החינוך הפורמאלי עצר בישראל ובמדינות רבות אחרות, על פי אונסק"ו, נכון להיום 107 מדינות סגרו את בתי הספר שלהן ברמה הארצית וההחלטה הזו משפיעה על 861.7 מיליון ילדים ונוער.


ברגע יוצא דופן זה, בו אנשים רבים מבודדים, עלינו להתמודד עם האתגר הזה ולהגיב באירוע עולמי יוצא דופן אשר יאחד בין צופים בכל הרמות.


אירוע הג'מבורי באינטרנט יהיה חינוכי ומהנה כאחד, ויביא צופיות לבתיהם של צעירים בכל רחבי העולם. זה יהיה מקום לצופים (וגם למי שלא בצופים) להתחבר, ללמוד ולבנות חברויות חדשות בדיוק כמו באירועי ג'מבורי שאינם וירטואליים. זו הולכת להיות התגייסות המונית של צופים המבקשים ליצור תחושה של אחדות בכל התנועה העולמית.


באמצעות תוכנית מעורבות וירטואלית דינאמית, המשתתפים יוכלו ללמוד על אמצעי בטיחות, טיפים לבריאות הנפש, בריאות פיזית ועוד, תוך כדי מעורבות דיגיטלית כאזרחים גלובליים עם מגוון פעילויות - מסמינרים מקוונים ועד להופעות. הג'מבורי יאפשר לכם להתחבר לצופים ממדינות שונות, לשמוע הרצאות של אורחים מיוחדים ולשתף רעיונות על איך עושים צופים מהבית.


זוהי הזדמנות לקבל רעיונות ויוזמות להתאמת פעילויות צופיות רגילות לדברים שניתן לעשות בבית.


בואו נהפוך את האתגר הזה להזדמנות ונראה מהי המהות של תנועת הצופים - אחדות, חברות, חינוך ותושיה.


צעירים בכל מקום בעולם יכולים להצטרף לג'מבורי העולמי באופן מקוון בין ה-3 ל-5 באפריל 2020. עיזרו לנו להפיץ את הבשורה!


מסר ממזכ"ל ארגון הצופים העולמי:


פרטים נוספים בקרוב - עקבו אחרינו!

297 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page