top of page

משלחת שבטית למחנה קיץ בגרמניה עם שבט צופי ברלין 2020



השנה תצא לראשונה משלחת שבטית למחנה קיץ עם כ-700 צופים גרמנים והקבוצה המארחת- שבט הצופים משכונת קרויצברג, ברלין. המשלחת כוללת היכרות עם העיר ברלין, אירוח אצל משפחות חניכים, ויציאה למחנה הקיץ של צופי גרמניה עם קבוצת חניכים משבט הצופים בברלין.


למי מיועדת המשלחת?

המשלחת מיועדת לכ-15-20 חניכים וחניכות, בכיתה ח'-ט', אליהם יצורפו שני בוגרים מלווים.

שפת המחנה

צוות המחנה מורכב מבוגרי תנועת הצופים, מתנדבים מכל רחבי גרמניה, דוברי גרמנית. תמיד יהיו אנשי צוות דוברי אנגלית, והמלווים הבוגרים הישראלים שלנו. כל הפעילויות המשותפות עם שבט הצופים בברלין יקוימו באנגלית.


שטח המחנה

כל קבוצה תקבל שטח מחנה משלה. הקבוצה שלנו מצוותת לשבט המארח מברלין, ביחד עם אוהלים מתאימים וציוד בישול. החניכים ישנו ויאכלו ביחד עם החניכים מהשבט המארח. שטח המחנה ממוקם במרכז גרמניה ליד עיירה בשם פרידנסאו (Friedensau), כשעתיים נסיעה מברלין.


הפעילות במחנה

במחנה יש מגוון של פעילויות. הפעילות מחולקת לתחומים שונים: אופניים, גיבוש ובניית קבוצה, ספורט ושחייה, קיר טיפוס, רכיבה על סוסים, מתחם חבלים אתגרי, עמלנות ויצירה, פעילות משותפת, מסלולי טיול, מצפה כוכבים ופעילות עצמאית (שמעבירים מדריכי המשלחת).

קצת על צופי גרמניה

ארגון ה-VCP, הצופים הגרמנים הפרוטסטנטים, הוקם בשנת 1973 ומונה כיום כ-50 אלף חניכות וחניכים מכל רחבי גרמניה. הארגון חבר בפדרציית הצופים הגרמנים (שנקראת RING), ומהווה חלק מארגון הצופים העולמי! השבט שיארח את המשלחת הישראלית בברלין, חבר בארגון ה-VCP גם הוא.


תאריכי המשלחת

תאריכי המשלחת הם 19/7-2/8 בקיץ 2020. משך המשלחת הוא 14-15 ימים, בין ארבעה לחמישה ימים בעיר ברלין, והיתר במחנה הקיץ. יש לקחת בחשבון יום אחורה ויום קדימה בהתאם לטיסות.

עלות המשלחת

5,500 ש"ח למשתתף.

המחיר כולל: טיסות, ביטוח אתגרי, השכרת ציוד (אוהלים וציוד בישול), מלווים בוגרים, תשלום עבור המחנה, אוכל במחנה, נסיעות בגרמניה, תהליך הכנה ועוד. ניפגש בברלין!








43 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page