top of page
  • תמונת הסופר/תרועי שאול

משלחת ההדרכה למחנה FZY בבריטניה!

השנה תצא בפעם האחד-עשר (!) משלחת למחנה הקיץ של תנועת FZY בבריטניה.

תנועת FZY - הפדרציה של הנוער הציוני (The Federation of Zionist Youth - FZY) היא תנועת נוער יהודית ציונית הפועלת בבריטניה. FZY חותמת על דגלה את הערך החשוב ביצירת קהילה יהודית חזקה,

ונותנת מרחב לחקירת זהות אישית וקבוצתית זו. התנועה נוסדה בשנת 1910, ומקיימת יחסי שותפות הדדיים עם תנועת הצופים העבריים בישראל. התנועה מתחזקת פעילות שוטפת של בני נוער ובוגרים לאורך השנה (בין אם בארץ או בבריטניה), ובקיץ מגבירה הילוך לקראת מחנות הקיץ הנחשקים בבריטניה!



המארחים: המחנה מתוכנן, מאורגן ומנוהל על-ידי צוות מנוסה של מדריכים מעל גיל 18. כל המדריכים הם חלק ממשפחת FZY, רובם לקחו חלק בביקור בישראל, עשו שנת שירות בישראל והשתתפו בתוכניות ופעילויות רבות. צוות טוב יוצר מחנה טוב.


תהליך ההכנה למשלחת:

תהליך ההכנה למשלחת כולל סדרת מפגשי הכנה הכולל תכנים וכן גיבוש המשלחת. תהליך ההכנה הוא חובה כחלק מההשתתפות במשלחת.


מה יהיה במשלחת?

  • יצירת קשרים מרגשת עם יהודי התפוצות.

  • השתתפות בפעילויות קיץ מסורתיות כמו לדוגמא מלחמת צבע, ותחרות המכבייה המפורסמת.

  • ייצוג מדינת ישראל אל מול בני נוער יהודים מבריטניה שייתכן ולא נחשפו מעולם לישראלים.

  • במחנה יתקיימו גם 'חוגים' בהם החניכים יכולים לבחור להשתתף לפי תחומי העניין שלהם. החוגים כוללים יצירה, צילום, עיתונאות, ריקוד, דיבייט, ספורט, דרמה, בישול קולנוע ועוד.


ארוחות במחנה

כל האוכל במחנה ה-FZY כשר. יש התייחסות גם לאוכל צמחוני, טבעוני וכל סוגי הדיאטות. במחנה יש 3 ארוחות מלאות ביום ובנוסף קיים במחנה קיוסק לחטיפים ושתייה.


מיקום המחנה: המחנה יתקיים בבריטניה (מיקום מדוייק יתפרסם בהמשך), בתוך טבע עוצר נשימה. המחנה כולו יהיה בחוץ והשינה באוהלים.


עלות המשלחת: 6,750 ש"ח. המחיר כולל: טיסות, נסיעות בבריטניה, תוכנית המחנה, ארוחות, השכרת ציוד, מלווים בוגרים, ביטוח אתגרי (כולל הרחבת קורונה) ועוד.


נתראה בבריטניה!



149 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

משלחת שבט ״שחר״ לשבט ״קשת״ בסנט לואיס

שכב״ג שבט ״שחר״, אנו גאים להציג בפניכם את המשלחת המדהימה לשבט ״קשת״ בסנט לואיס - שותפות שתחזור השנה אחרי מספר שנות הפסקה. תאריכי המשלחת: 10-19.05.2024 *יש לקחת בחשבון יומיים לפני ויומיים אחרי בהתאם לט

bottom of page