top of page
  • תמונת הסופר/תרועי שאול

משלחת הנהגת ״החורש״ לשבט ״שבשבת״ באמסטרדם



חניכי וחניכות ח' של הנהגת ״החורש״, אנו גאים להציג בפניכם את המשלחת המדהימה לשבט השבשבת באמסטרדם, שתצא בפעם השניה בקיץ 2024!


תאריכי המשלחת: 26-31.07.2024

*יש לקחת בחשבון יומיים לפני ויומיים אחרי בהתאם לטיסות שיוזמנו.


המשלחת תתחלק לשני חלקים מרכזיים

חלק 1: 26-28.07

מחנה קיץ בהולנד בחוות הצופים ״Zeewolde״. המחנה הוא מחנה הקיץ של שבט ״שבשבת״ באמסטרדם, במהלכו שבט שבשבת יארח את חניכי וחניכות ההנהגה. המשלחת תשתתף בכל פעילויות המחנה, ובפעילויות היכרות שונות.


חלק 2: 28.07-31.07

אירוח במשפחות מארחות באמסטרדם. במסגרת האירוח יעברו משתתפי ומשתתפות המשלחת סיורים בעיר אמסטרדם, יכירו את חיי הקהילה הישראלית, יתעמקו במאפיינים השונים של חיי ישראלים בחו״ל, תפקיד השבט בקהילה והאקטיביזם הקהילתי שבעקבות השבעה באוקטובר.


תהליך ההכנה

אסיפת ההורים: אסיפת ההורים תתקיים ב-Zoom עבור החניכים שיתקבלו למשלחת עם הוריהם ביום רביעי, 14 בפברואר 2024 בשעה 19:30.


תהליך ההכנה: תהליך ההכנה עבור משתתפי המשלחת יכלול 5 פעולות הכנה, שיקבעו לפי נוחות החניכים וראש המשלחת, ההשתתפות בפעולות ההכנה מחייבת גם כן. מיקום הפעילות והתאריכים יתפרסמו על ידי צוות המשלחת ההנהגתי.


עלות המשלחת

מחיר המשלחת הוא 7,250 ש"ח עבור כל חניך. המחיר כולל את כל הוצאות המשלחת מתהליך ההכנה ועד החזרה לארץ: טיסות, אירוח במחנה, שהות באמסטרדם, ביטוחים, צוות בוגר, ארוחות ועוד.



לשאלות ניתן לפנות אל צוות המשלחות בכתובת המייל mishlahot@israelscouts.org


מחכים לראות אתכם ואתכן בקיץ בלתי נשכח באמסטרדם היפהפייה!

914 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

משלחת שבט ״שחר״ לשבט ״קשת״ בסנט לואיס

שכב״ג שבט ״שחר״, אנו גאים להציג בפניכם את המשלחת המדהימה לשבט ״קשת״ בסנט לואיס - שותפות שתחזור השנה אחרי מספר שנות הפסקה. תאריכי המשלחת: 10-19.05.2024 *יש לקחת בחשבון יומיים לפני ויומיים אחרי בהתאם לט

bottom of page